Pirmas Puslapis Įžanginė Informacija Ego Kursai Ištraukos Iš Raštų Paskaitos Alchemija Meilės Erdvė Kiti Straipsniai Knygos Mantros Audio Paskaitos Gnostiškas Menas Naujienos Nuorodos Forumas |
Antrasis Gimimas
Pati Esybė yra Atmanas, Nenusakomasis. Jei mes padarysime klaidą Esybei priskirdami aukštesniojo aš, alter ego, pasąmoningo aš ar dieviškojo Ego ir t. t. apibūdinimą, mes padarysime šventvagystę, kadangi tai, kas yra dieviška, kas yra Realybė, niekada negali pulti į atskiriamumo ereziją. Aukštesnysis ir žemesnysis yra dvi to pačio dalyko pusės. Aukštesnysis ar žemesnysis aš yra dvi to paties daugybinio ego (šėtono) dalys. Esybė yra Esybė ir Jos egzistavimo priežastis yra būti ta pačia Esybe. Esybė peržengia Asmenybę, aš ir individualybę. Atmanas, Esybė atskirai Save suskaido į Budhi ir Manas. Budhi yra mūsų Valkirija, mūsų dieviškoji sutuoktinė (Dantės Beatričė), Dvasinė Siela. Manas, Aukštesnysis Manas (teosofijoje klaidingai vadinamas priežastiniu ego) yra Žmogiškoji Siela, amžinasis Valkirijos sutuoktinis.
Priešingybės vyriška-moteriška yra sutaikomos Monadoje tam, kad suformuotų nemirtingą triadą Atmaną-Budhi-Manas. Bet kurio mėnuliško padaro nemirtinga triada nėra įkūnyta. Triada laisvai gyvena Paukščių Take, tačiau ji yra sujungta su fiziniu kūnu per žymiąją antakaraną, gyvybės giją (sidabrinį siūlą). Vargšui Intelektualiam Gyvūnui (klaidingai vadinamam žmogumi) priklauso tik maža Žmogiškosios Sielos dalelė jo protoplazminiuose, mėnuliškuose kūnuose. Nelaimei, ta dalelė, Budhata ar Esmė yra įkalinta daugybiniame aš. Taigi kaip Atmanas atskirai Save suskaido į Budhi ir Aukštesnįjį Manas, taip pat ir Aukštesnysis Manas atskirai save susiskaldo į Budhatą, į Esmę. Iš tikrųjų vargšas intelektualus gyvūnas negalėtų savyje (savo viduje) įkūnyti savo nemirtingos triados, nes jam priklauso tik vidiniai protoplazminiai mėnuliški kūnai. Akivaizdu, kad tokiomis sąlygomis, jis neatlaikytų milžiniškos elektro-dvasinės Atmano-Budhi-Manas įtampos ir mirtų. Kas nori savyje (savo viduje) įkūnyti savo sielos visumą, savo dievišką ir nemirtingą triadą, tas pirma turi nusileisti į Devintąją Sferą (lytinius santykius), kad galėtų susikurti savo elektroninius Sauliškuosius Kūnus. Izabelė [angl.: Isabel] gyvena Atmane. Šiuo momentu man į galvą ateina dalelytė Is, amžinasis moteriškasis principas, ir Izidiškos paslaptys: Abelis yra Žmogiškoji Siela, kilnus amžinosios numylėtos moteriškosios sielos sutuoktinis. Tiesą sakant, dieviškosios nemirtingos triados įkūnijimas reiškia Antrąjį Gimimą, kas yra išėjimas iš Devintosios Sferos. Gimęs vaikas išnyra iš gimdos. Kas gimsta aukštesniuosiuose pasauliuose, tas išnyra iš Devintos Sferos (lytinių santykių). Kas pasiekia Antrąjį Gimimą, tas priimamas į dukart-gimusių šventyklą, tas turi atsisakyti lytinių santykių visai amžinybei. Dukart-gimusiems seksualinis aktas yra absoliučiai uždraustas. Kas pažeidžia šį dėsnį, tas praras savo sauliškuosius kūnus ir nusileis į kartėlio slėnį. Kas pasiekia Antrąjį Gimimą (kurio Jėzus mokė Nikodemą), tas iš tikrųjų, pasinaudodamas savo teise, įžengia į Magis Regnum, Regnum Dei. Niekas negali įžengti į Karalystę apsirengęs elgetos skudurais (mėnuliškais skudurais). Aš žinau atvejį, kai viena ledi Adeptė, po dešimties metų intensyvaus darbo Devintoje Sferoje, susikūrė savo sutuoktuvių mantiją: t. y. savo sauliškuosius kūnus. Dabar ši ledi adeptė yra Karalystės gyventoja; ji gyvena tarp Elohimų. Sunku nustatyti kiek tiksliai reikės laiko Antrajam Gimimui, nes tai priklauso nuo darbo kokybės. Kai kurie žmonės gali pasiekti Antrąjį Gimimą per 15 ar 20 metų intensyviai dirbdami Devintoje Sferoje; kitiems tai gali trukti daug ilgiau. Prisiminkite, broliai ir seserys gnostikai, jog mūsų moto yra thelema (valios stiprybė). Vidinė Savirealizacija yra skirta tik vyrams ir moterims, turintiems thelemą. Prieš dukart-gimusį atsiveria du keliai: kelias į dešinę ir kelias į kairę. Dešinysis kelias yra tiems, kas dirba naikindami aš. Kairysis kelias yra tiems, kas padaro klaidą nedirbdami aš sunaikinime. Dukart-gimęs, kuris nesunaikina savo mėnuliško ego į kosmines dulkes, transformuoja save į kosminės Motinos išsigimėlį. Jis tampa marutu, egzistuoja tūkstančiai marutų rūšių. Kai kurios Rytų Sektos ir musulmonų gentys padaro apverktiną klaidą įkurdami kultą visoms toms marutų šeimoms. Kiekvienas marutas, kiekvienas hasnamusas iš tikrųjų turi dvi asmenybes: vieną baltąją ir kitą juodąją (vieną saulišką ir kitą mėnulišką). Slaptasis, Esybė, apsirengusi elektroniniais sauliškaisiais kūnais, yra baltoji hasnamuso asmenybė, o daugybinis aš, apsirengęs protoplazminiais mėnuliškais kūnais, yra hasnamuso juodoji asmenybė. Taigi šie marutai turi dvigubą gravitacijos centrą. Gyvybiškai yra svarbu suvokti kiekvieną iš mūsų psichologinių Defektų kiekviename ir visuose 49-se pasąmonės lygmenyse. Tačiau to nepakanka, kad būtų galima pašalinti visas nugrimzdusias esybes, kurios įasmenina mūsų klaidas. Protas nieko iš esmės pakeisti negali. Pats protas gali sau leisti prabangą slėpti savo pačio klaidas ar pateisinti jas, pasmerkti, ar perstumti jas iš vieno proto lygmens į kitą. Nepaisant to, protas nesugeba jų sunaikinti ar pašalinti. Reikalinga papildoma pagalba, ypatinga pagalba; kažkas, kas gali išimti, ištraukti, pašalinti aš (tas nugrimzdusias esybes, kurios įasmenina mūsų psichologines klaidas) ir įmesti juos į pragariškus pasaulius. Laimei, kiekvienas iš mūsų turime individualią kosminę Motiną, Dieviškąją Motiną. Ji yra tas Motinos Erdvės matematinis taškas. Ji yra tas motinos taškas, iš kurio išsiskleidė Esybė, Atmanas. Iš tikrųjų Ji yra pačios mūsų Monados šaknys, individuali mūsų Monados Motina. Tas matematinis taškas, tas Materijos taškas, pats savyje yra neišmatuojamas. Jo egzistavimas yra daugiau realus nei viso to, kas yra išmatuojama. Be jokios abejonės, išmatuojamumas yra ypatingai grubus egzistencijos požymis, nes išmatuojamumas, pats savyje, yra nepaprastai sąlygota sąvoka. Kiniečių budistų pagodos vienuoliai išmokė mane ypatingo meldimosi būdo; tai yra asana ar šventa poza melstis mūsų vidiniam Budai ir, tiesą sakant, vidinio Budos individualiai kosminei Motinai.
Kyoto auksinė pagoda
Pirma, atsiklaupkite; antra, atsisėskite ant savo kulnų musulmonų stiliumi; trečia, ištieskite rankas suformuodami horizontalią kryžiaus liniją; ketvirta, melskitės savo Dieviškajai Motinai ir lenkitės į priekį ir atgal sulenkdami liemenį, rankas laikydami ištiestas į šalis ir stabiliai sėdėdami ant savo kulnų. Suvokę tą ar kitą psichologinį defektą visuose ir kiekviename proto pasąmoninguose lygmenyse, mes turime melsti pagalbos mūsų individualios Dieviškosios Motinos. Tokiu būdu mes maldaujame Ją pašalinti iš mūsų mėnuliškų kūnų aš, esybę, kuri įasmenina tokį defektą. Be mūsų Dieviškosios Motinos pagalbos neįmanoma pašalinti demoniškų aš, gyvenančių mėnuliškuose kūnuose. Bet kokio psichologinio defekto suvokimas yra būtinas prieš tai, kai mūsų Dieviškoji Motina pradeda šalinti nugrimzdusią esybę, įasmeninančią tą defektą. Kai daugybinis aš yra visiškai pašalinamas, tada mes paliekame atominius Pragarus ir įžengiame į skaistyklos molekulinį regioną. Skaistykloje mes turime kepinti ar skrudinti aš sėklas, nes jei šios sėklos nėra sudeginamos, jos sudygs ir vėl. Prisiminkite, jog daugybinis aš gali atgimti taip pat, kaip ir paukštis feniksas iš savo paties pelenų. Protoplazminių mėnuliškų kūnų pašalinimas yra įmanomas tiktai tada, kai daugybinis aš yra miręs ir kai žalingi polinkiai ar sėklos (pasitelkiant ugnį) yra sunaikinamos į kosmines dulkes.
Mėnuliškieji kūnai priklauso Gamtai; Ji mums juos paskolina, taigi mes juos turime Jai gražinti.
|
Nebūkite tokie, kaip tie, kurie pamiršta Alachą, nes tada Jis padaro taip, kad jie pamirštų savo sielas! - Koranas 59:19 __________________ |
Kontaktai | Pirmas Puslapis | Naujienos |